Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

20 januari 2014

Inredningspyssel

Från en temperatur på -27grader i går kväll är vi nu nere på -6 grader....
Lite skillnad!

Idag har jag pysslat lite hemma och "fyndat" inredningsdetaljer som jag redan har :-) 
Ganska praktiskt!
Flyttat runt lite, plockat fram och plockat bort. 

Men en liten tur till Umeå blev det på eftermiddagen och då passade jag på att titta in i den nya inredningsbutiken "Flex Inredning Butik & Studio".

Massor med fina saker fanns det där.
Jag köpte med mig två, gråa, blockljus.
Passade perfekt på min ljusbricka som jag hade hemma!

Här under kvällen tog jag med mig kameran en sväng i huset och här får ni se några av bilderna:

 Väggklockan i trappan som jag är så förtjust i :-)
Ett fynd från EXPO här i Umeå.


 En ängel bland många.... En fin present från fina vänner <3

Ytterligare en ängel. En av alla fina bröllopspresenter. Denna var från mina fina kollegor <3


Trähjärtat är ett loppisfynd som jag gjorde för länge sedan.

Hoppas att ni alla har haft en bra måndag och får en finfin vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar