Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

15 januari 2014

Tulpanens dag!

Idag är det onsdag. Lillördag.
Dessutom är det tulpanens dag!

Knappt har vintern hunnit komma till oss förrän våren gör enré!
Men trots att vintern och kylan håller sig fast utomhus ett tag till så tykcer inte jag att det gör något
att våren syns inomhus.

Jag brukar faktiskt fuska lite också!
Dessa vita tulpaner hänger med år från år. Trots att de är gjorda av plast så är dom helt okej.
Men det finns inget som går upp emot riktiga tulpaner!

Just i år hade jag faktiskt inte skaffat några egna.
Men så idag, på Tulpanens dag, så kom en vän på besök.
Gissa vad jag fick?
Jo, tulpaner :-)
Vilken tajming!
Tack för det!



Passade mycket bra på köksborde.

Avslutningsvis lägger jag in en bild på bakelsen som jag ordnat till fikat.

Hoppas ni alla har en fin Tulpanens dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar