Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

24 januari 2013

Lite heminredning

Har varit hemma från jobbet några dagar på grund av magsjuka.
Men nu är jag frisk!
Efter ett par dagar var jag fortfarande inte helt frisk och kunde inte gå till jobbet,
för pigg för att ligga till sängs och ganska orkeslös för att orka med några stora progekt...
Så då tog jag tag i lite småpyssel här hemma!
En hylla från Jysk som vi hade beställt låg i sin kartong och väntade på att komma på plats.
Denna skulle placeras i köket och fyllas med lite smått och gott.
Passade bra till kösbordet och den skänk vi har som går i samma stil.

 En annan av dagarna passade jag på att förlänga gardinerna i vardagsrummet
så att de skulle bli lagom längd.
Att uttnyttja hela längden från golv till tak ska vara ett bra knep
för att få rummets takhöd att träda fram har jag hört.
Det stämmer :-)

Svåt att få en rättvis bild av färger och nyanser... Mörkt ute och mysbelysning inne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar