Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

25 april 2013

Ett nytt år!

Tack för alla fina grattishälsningar och presenter jag fick igår på min födelsedag!

<3

Nu påbörjas ett nytt år!
 :-)

En tårta bakade jag naturligtvis igår och här kommer en bild på den!

Lite minimuffins blev det också :-)


Idag har jag varit ute i flera timmar och njutit av vårvädret och alla små knoppar
som börjat dyka upp i trädgården.
De stora rabatterna är vårstädade och pingstliljorna är på väg!


Katterna jagar alla löv som blåser omkring, men rätt vad det är så är det en katt på taket!
Jag han precis få fram mobilen och fånga Isa på bild innan
hon försvann på baksidan av taket på lekstugan.

Det blir lite glest mellan blogginläggen nu,
tiden räcker inte riktigt till att sitta och blogga.
Men ibland så dyker jag upp här!

Hoppas att ni alla har det bra och att solen skiner på er idag!

Förrästen, hur ser våren ut där du bor?

:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar