Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

17 februari 2014

Pyssel och inredning på hemmaplan

Idag har jag ägnat mig åt lite städning, pyssel och inredning...
Stora soffan har fått sig en omgång och är nu näst intill fri från både damm och katthår :-)
Lite fix och trix med blommor och krukor. 
Ordna med lite vackra prydnader, flytta runt, plocka bort, plocka fram.
Fluff med kuddar och filtar.
Mys!


Lila är en vacker färg och passade bra i vårat vardagsrum tycker jag.

 I huset finns mycket grönt i form av växter av olika slag. Men inte så mycket som blommar
Denna växt blommar inte heller, men en "Vandrande jude" (som den heter) passade så bra in med sina vackra blad som skimrar i lila.

Kuddar och filtar höjer mysfaktorn :-)

Soffan är inte fri från katthår speciellt länge!

 Leo kurar ihop sig och myser som bara en katt kan göra.

 Glasflaskor och vaser kan pryda hemmet på många sätt. Dessa står bara enkelt på en hylla och blir en fin inredningsdetalj med sina böljande former.
Ängeln, som jag fått av min man, den står på andra sidan av hyllan och är sådär vacker
som bara änglar kan vara!
Denna dag som varit mulen och erbjudit både snö och regn... kunde faktiskt avslutas med lite sol!
Tänk att den vackra solen snart är tillbaka hos oss i kalla nord!
* LÄNGTAR *

Hoppas ni alla fått en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar