Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

7 december 2012

"Hemma med Ernst"

Så kom den till slut, magasinet jag och många andra väntat på. Hemma med Ernst!
Mycket intressant läsning, men jag saknade det "Ernst-iga". Jag har läst andras kommentarer och det är fler än jag som har samma åsikt. Glädjande besked kom då jag läste redaktionens inlägg på Facebook-sidan! :-)
Nästa nummer, ute i mars,  kommer tydligen att bli större, tydligare och innehålla MER Ernst! :-)
Bara att vänta till våren då!
 När jag beställde min första prenumeration tidningen så skulle det följa med en bricka som Ernst har designat. Jag har väntat och väntat... Den som väntar på något gott... ;-)
Men här om dagen så låg det ett litet paket i brevlådan.
Brickan var mindre än vag jag hade förväntat mig, men den är precis lika enkel och vacker som allt annat Ernst designar! Ikväll efter jobbet kommer jag nog att använda brickan till kvällsfikat :-)


2 kommentarer:

  1. Snygg bricka! Hoppas Ernst kommer ta mer plats i tidningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den är riktigt fin, men som sagt något liten :-P

      Radera