Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

15 december 2012

Lilla julafton och glöggmys

Känns nästan obegripligt, men jag och L har faktisk en helt ledig helg nu! Så skönt :-)
I går åkte vi till mina föräldrar för att fira lilla julafton tillsammans med mina systrar och deras familjer. En trevlig kväll med massa surr och god mat.
Tomten hade som tur var möjlighet att komma förbi oss för att dela ut lite julklappar ;-) Av mina två äldre systrar fick jag ett vackert plåthjärta i silver att hänga i fönstret. Värmeljusets låga skiner så fint!


Under dagen idag har vi ägnat oss åt julklappsbestyr. Riktigt trevligt :-) Sedan har vi haft en lugn och skön kväll med glöggmys tillsammans med mina föräldrar och morföräldrar som kom på besök.
Dagens fynd på Myrorna kom väl till pass:








Vi stannade av på ICA när vi var påväg hem från julklappsrundan. Där på en hylla stod en flaska Hjortronglögg och bara väntade på oss. Så god! Ett riktigt smarrigt alternativ till den vanliga Blossa-glöggen.

   

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar