Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete.....

Inredning, Design, Djur, Musik, Kärlek, Recept, Hus, Växter, Handarbete......

19 december 2012

Snyggt!

Igår hade vi en trevlig myskväll med goda vännerna J och J. Vi hade knytisfika med julgodis, testade smaksatta glögger och tittade på filmen  Ted.  Måste visa en bild på den fina julgruppen som J hade gjort och som vi fick :-) Superfin! Tack för den :-)

Idag så har jag varit på äventyr! Jag besökte NailZone på morgonen och fick hjälp att göra julfina naglar. Jag har aldrig långa naglar och grejar inte speciellt mycket med min egna. Så jag bad om att få snygga, korta naglar. Detta blev resultatet :
Jättefina tycker jag! Inte alls så långa, men ändå känns det ovanligt eftersom att mina egna brukar vara jättekorta. Jag får väl se om jag kan ta hand om dom :-P 

3 kommentarer:

  1. Jätte fina naglar!! Får man fråga vad de kostar att få dom förlängda och hur länge ska det hålla?

    SvaraRadera
  2. Tack! Ny erfarenhet för mig. Fick ett infall att testa så här innan jul. Du kan klicka på länken "NailZone" så kommer du direkt till deras hemsida.
    Jag betalade 944kr idag, inkl dekoration och en flaska vårdande nagelolja. (inte jättegratis direkt, men en kul grej).
    Enligt Mona som gjorde naglarna håller dom 3-6 veckor beroende på hur man sköter dom och beroende på hur fort de egna naglarna växer.
    Detta är Akrylnaglar som hon rekomenderade.

    SvaraRadera
  3. Nä inte helt billigt men som du säger en kul grej att testa :) Har ju rätt långa egna naglar men det skulle ju va roligt att testa.. :) jätte fint resultat iaf!!

    SvaraRadera